حجت‌الاسلام پناهيان در گفتاري خواندني تبيين كرد؛

دومينوي منتهي به ظهور و راهكار زدن شبكه بين‌المللي ظالمان با استفاده از آيه "قل انما اعظكم بوحدة..."
 

برای منتظران قیام آقا امام زمان عجل‌الله تعالي فرجه الشريف هیچ مطلبی زیباتر از این نیست که در مورد زمان، شرایط و چگونگی قیام حضرت سخن گفته شود. هرجایی در عالم حرکتی رخ می‌دهد، منتظران حضرت، این حرکت را در ارتباط با قیام مورد محاسبه قرار می دهند که  انشاءالله این اتفاق‌های عالم، بد و خوب و تلخ و شیرین همه این مقدمات عاجل باشد و طبیعی هم هست، امتی که 1400 سال منتظر بوده، خیلی مراقب اوضاع عالم هست تا ببیند چه زماني مولای او، که منجی عالم است، ظهور خواهد کرد.اعظكم بوحدة..."

 
ادامه نوشته

پاسخ احمدی نژاد به اظهارات عجولانه اوباما

  

  رییس‌جمهوری کشورمان ساعتی پیش هنگام ورود

 به تهران اظهارات باراک اوباما در گفتگو با

بنگاه انگلیسی بی بی سی را یک عکس‌العمل ناشیانه خواند.

ادامه نوشته

از قرآن محافظت خواهیم کرد


 


مطالبه همه مسلمانان مجازات شايسته توهين كنندگان به قرآن از سوي آمريكاست

در پی اهانت نفرت‌انگیز به قرآن شریف در آمریكا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، حلقه‌های صهیونیستی درون دولت آمریكا را طراحان اصلی این توطئه مشمئزكننده خواندند و با تشریح اهداف پشت پرده كینه‌توزیهای صهیونیست‌ها نسبت به اسلام و قرآن تأكید كردند: دولت آمریكا برای اثبات ادعای خود درباره دخالت نداشتن در این توطئه، باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به گونه‌ای شایسته به مجازات برساند.

به گزارش رجانيوز، متن پیام ولی امر مسلمین جهان به این شرح است:

ادامه نوشته

تصوير غم انگيز ازسيل پاكستان

رسانه‌های خبری تصویری غم‌انگیز از کودکان سیل‌زده پاکستانی منتشر کردند که عنوان تکان دهنده‌ترین تصویر سال را به خود اختصاص داد‌.
به گزارش جهان ،دنیای اقتصاد نوشت: دیروز رسانه‌های خبری تصویری غم‌انگیز از کودکان سیل‌زده پاکستانی منتشر کردند که عنوان تکان دهنده‌ترین تصویر سال را به خود اختصاص داد‌. 


‌این تصویر به خوبی نشان می‌دهد که فاجعه سیل در پاکستان چه مصیبت‌هایی را برای مردم ‌این کشور به ویژه کودکان در پی داشته است‌.
در تصویر، انواع مگس‌ها به کودکان سیل‌زده و بی‌پناه پاکستانی حمله ور شده‌اند‌.
سازمان‌های امداد جهانی اعلام کرده‌اند: مردم سیل زده پاکستان به ویژه زنان و کودکان در معرض گرسنگی و انواع بیماری قرار دارند

طلاب بی دفاع علی محمد - کارد . چوب و چماق را ببینید--وقتی دستغیب ماست مالی میکند.

در حاشیه جلسات تفسیر قرآن !!! آقای دستغیب  وی در مورد حوادث رخ داده در مسجدش در روز قدس گفت: بچه های ما چه در دست داشتند؟نه باتوم داشتند  نه تفنگ داشتند در صورتی که طرف مقابل با تقنگ ساچمه زن  آنها را هدف قرارمی دادو از لطف شهدا و ائمه اطهار بود که این ساچمه ها از  پر گوش آنها رد می شد و به انها نخورد. ابن تفنگها را از کجا اورده اید روسیه چین امریکا؟؟

...این اسلحه را چه کسی به شما داده؟ به کتابخانه حمله و ۴ نفر را زخمی کرده اید اینها به چه کسی شکایت کنند؟؟

...وفتی آنها با اسلحه و سنگ حمله می کنند طرف مقابل با دست خالی چه باید بکند؟ وقتی سنگ انداختند اینها هم با همان سنگ ها پاسخ دادند.

بر آن شدیم تا با انتشار تصویری مظلومیت طلاب  و اصحاب معنوی مسجد قبا را اثبات کنیم تا مردم به حقیقت ظلم نظام پی ببرند  واینکه بسیجی ها چگونه سفاکانه جلوی چوب و سنگ مسجد قبایی های مظلوم رقتند تا مجروح شوند .

برای مشاهده تصویر ابتدا در رایانه خود ذخیره کرده سپس مشاهده نمایید

ایت‌الله علم‌الهدی (امام جمعه مشهد):

علی محمد دستغیب یك آدم كج‌سلیقه‌ای است كه فاقد بسیاری از موقعیت‌های علمی و فكری مخصوصا در عرصه‌های سیاسی است و طبیعی است آدمی كه از نظر معلومات در یك حد ضعیفی باشد و شخصیت روحانی‌اش هم مقبولیت عمومی نداشته باشد، در هر فتنه ای ابزار دست دیگران شده و در استخدام آن جریانی درآید.
ادامه نوشته

نامه نمایندگان فارس در حصوص جریان فتنه در استان

                                                             بسمه تعالی

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی – رئیس محترم مجلس خبرگان

جناب آقای دکتر بروجردی – ریاست محترم کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینیان –رئیس محترم کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس

احتراما چنانچه استحضار دارید به دنبال مواضع ناصواب و ساختار شکنانه آقای سیّد علی محمّد دستغیب نسبت به رهبری و اظهار نظر ایشان نسبت به حوادث و موضوعات پس از انتخابات و زیر سئوال بردن مشروعیت رهبری و صحّت انتخابات در سال گذشته ، فضای نا امنی ایجاد و واکنش هایی از ناحیه امّت حزب الله فارس نسبت به مواضع ایشان بروز داده شد و برای مدّتی مسجد قبا(آتشی ها ) تعطیل گردید.
تکرار مواضع نامبرده در جلسات تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان سال جاری و انعکاس این مواضع در رادیو آمریکا و سایر رسانه های دشمنان نظام و سایت ایشان باعث شد تا اعتراضات شدید مردمی علیه ایشان شکل گرفته و در روز جهانی قدس تعدادی از نمازگزاران برای بیان اعتراض خود به دیدگاه های نامبرده ، بصورت مسالمت آمیز در درون مسجد قبا و اطراف آن تجمّع که با سنگ ،کاشی،آجر و بلوک که از قبل تدارک دیده شده در پشت بام مسجد از ناحیه طرفداران آقای دستغیب قریب به 40 نفر زخمی و راهی بیمارستان شده و تعداد قابل توجّهی نیز مضروب می شوند ، ضمن محکوم نمودن بیانات و اقدامات و مواضع آقای دستغیب که همسو با مواضع دشمنان نظام است ، بیم آن میرود که تکرار اینگونه مواضع و انجام اقدامات ذکر شده دگر باره امنیّت مردم شریف و ولایتمدار استان فارس را به مخاطره بیندازد لذا از آن مجلس محترم بررسی و رسیدگی سریع و جدّی و اعلام نظر و پیگیری برای اتّخاذ مواضع مقتضی از طرف دستگاههای مسئول در جهت تامین امنیّت مردم شریف استان را خواستاریم .

جعفر قادری- نصرالله کوهی باغ اناری – سیّد یونس موسوی سر چشمه – سیّد حسین ذوالانوار- محمّد حسن دوگانی – علی اصغر حسینی – حسن شبانپور – داوود محمّد جانی – محمّد رضا رضایی کوجی – محمّد مهدی افشاری – سیّد عنایت الله هاشمی – ابوالقاسم رحمانی – غلامرضا دهقان ناصر آبادی – محمّد سقایی – عبد الرضا مرادی.

(لازم به ذکر است که از 17 نفر نماینده استان فارس 15 نفر این نامه را امضا نموده ولی دوتن از نمایندگان شیراز ، سیّد احمد رضا دستغیب (فرزند سیّد علی اصغر) و سیّد احمد رضا دستغیب (فرزند سیّد فخر الدّین) این نامه را امضا نکرده اند. )

نشریه ی مسجد ضرار عکس با کیفیت برای دانلود و قرار دادن در وبلاگ

لینک دانلود عکس با کیفیت بالا

لینک دانلود با کیفیت با لا

شناسایی کنید ......

از کلیه امت حزب الله و ولایت مدار درخواست می گردد که عوامل ضرب و شتم مردم روزه دار را شناسائی و به همراه عکس و مشخصات به آدرس velae110@gmail.com 

ارسال نمائید.....

مثل عکس پائین

                              

جهت رويت بقيه عكسها به ادامه مطلب برويد

ادامه نوشته

ولي امر مسلمين جهان در خطبه‌هاي نماز عيد فطر تهران


سيل پاكستان فوري‌ترين و فلسطين اولين مسئله دنياي اسلام است

 حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مسئله سيل پاكستان را فوري ترين مسئله جهان اسلام و فلسطين را همچنان مسئله اول دنياي اسلام ناميدند.

 
ادامه نوشته

رهبر انقلاب: تحريم ها را دور مي زنيم و غرب را ناكام مي گذاريم

حضرت آيت الله العظمي خامنه اي عصر ديروز در ديدار صدها نفر از كارآفرينان، با تاكيد بر نياز كشور به كار و تلاش فرمودند: ملت و مسئولان، بدون ترديد اين تحريم ها را نيز دور مي زنند و همچون سه دهه گذشته تحريم ها را ناكام مي گذارند و به كار و پيشرفت و بالندگي ادامه مي دهند.
ادامه نوشته

عید سعید فطر مبارک باد

بسیجیان و پاسداران حوزه ۴ مقاومت بسیج امام سجاد (ع) پیشاپیش عید سعید فطر را به شما

همه هموطنان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نماید.

زمانی که عصبانیت رهبر را دیدم!

زمانی که عصبانیت رهبر را دیدم!

دکتر کامران باقری لنکرانی رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت نهم در یادداشتی از توجه رهبر معظم انقلاب به علم و پژوهش سخن گفته و به دیدارهایی که با ایشان داشته اشاره کرده است.

ادامه نوشته

سید خراسانی کیست و در هنگام ظهور چه می کند؟


 سید خراسانی کیست و در هنگام ظهور چه می کند؟

 مصداق یابی سید خراسانی در دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله) ، از نهی تا تشویق!

 آیا مقام معظم رهبری(مدظله) از سید خراسانی بودن خویش اطلاع دارد؟!

 آیا مقام معظم رهبری(مدظله) ترویج مصداق شناسی شخصیتهای ظهور را درست می دانند ، و به آن رضایت دارند؟!

 آیا مقام معظم رهبری(مدظله) موظف نیست در صورت نادرست بودن این بحث ها به این انحرافات پایان دهد؟!

 مشهور بودن آقا به سید خراسانی در بین عوام و خواص!

 گردان استشهادیون نمونه ای از برخورد سریع آقا با اقدامات و مباحث نادرست!

 سکوت همراه با رضایت مقام معظم رهبری(مدظله) نشانه چیست؟!

ادامه نوشته